Din ordre og covid-19

 

Ligesom resten af landet, ser vi hos Scandidact med stor alvor på covid-19-situationen. Vi holder derfor vores aktiviteter til et minimum og tager vores forholdsregler i forhold til vores medarbejdere og samarbejdspartnere.

Vi har dog fortsat have bemanding til at modtage og afsende ordrer.

 

Det betyder derfor følgende for vores kunder:

 

Sortiment og ordrebehandlingstider:

Det er stadig muligt at bestille i vores webshop, på e-mail eller telefonisk. Både vi og vores leverandører oplever på nuværende tidspunkt ingen nævneværdige problemer med varebeholdningen. Vores sortiment og vores leveringstider er derfor, som udgangspunkt, som de plejer.

 

Bestilling og levering af ordrer:

Hvis du allerede har bestilt:

Din ordre vil blive leveret på det aftalte tidspunkt. Det er muligt at ændre leveringsadressen, hvis dette er relevant. Arbejder du f.eks. på en skole eller uddannelsesinstitution og har angivet dennes adresse som leveringsadresse, er det intet problem at ændre adressen til f.eks. din hjemmeadresse. Du skal blot kontakte os her.

Ny ordre:

Når du afgiver bestillingen, er det vigtigt, du forholder dig til, hvor du ønsker ordren leveret. Det er intet problem at få leveret ordren på en alternativ adresse, hvis du f.eks. arbejder på en skole eller uddannelsesinstitution, der er lukket. Ordren kan f.eks. sendes til din hjemmeadresse.

Ved bestilling i webshop fjernes markeringen i feltet ”levér til denne adresse”. Det er derefter muligt at indtaste en alternativ leveringsadresse. Feltet finder du i boksen "1. Faktureringsadresse".

 

Skulle der opstå spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os her.

 

Vi håber du og din familie kommer godt igennem den kommende tid. Vi gør vores til, at vi alle sammen skal komme godt igennem og forsøger at bidrage til at holde hjulene i gang.